Noah-gullet Mai-08 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Er blitt veeeeldig tett i nesa,men bare i det ene nese-boret. Saltvann hjelper ikke,men hvor mye nese-spray kan vi gravide bruke egentlig?Noen som vet?
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er helt tett for tiden, og må bruke nesespray hver dag. Rhinox er det eneste merket der det står i pakningsvedlegget at ikke er skadelig for fosteret. I de andre typene står det at en må rådføre seg med lege før man bruker dem. Dermed bruker jeg Rhinox. Var på legekontroll i dag, han sa det var helt ok med litt nesespray, men ikke overdriv.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg hadde same problemet som deg i begynnelsen av svangerskapet, og fikk da beskjed av legen om at jeg kunne bruke otrivin, men ikke måtte overdrive, og ikke bruke er enn det som sto på pakka, og ikke over 10 dager ( Har vært avhengi før jeg ble gravid...) Men eg fant ut at otrivin for barn virket like bra som dn for voksne, og fikk vite at den var grei og bruke av de på apoteket, men selvfølgelig måtte jeg følge anvisningen på pakka. Dette hjalp ihvertfall meg, men etter 3-4 mnd, så forsvant tettheten, bortesett fra om morgenen, men da er det bare og snyte seg så er det over... Håper du å slipper og gå hele svangerskapet og være tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå