Gå til innhold

Emmaljunga, kjøpe i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere som kjøper vognene deres i sverige? Vet dere isåfall om en internettbutikk som er å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei vi har kjøpt emaljunga vogn i sverige i strømstad en duo vog vi sparte da 1900 kroner på og kjøpe den der i steden for i norge.men de har ikke en nett side jeg vet om men det heter kittys babyshop hvis jeg ikke husker feil nå:)

Skrevet

Hei! Var dette Emmaljunga Duo edge? :-) Hvor i Strømstad var dette?

Skrevet

takk for tilbakemelding =) Bor i Nord-Norge, så ... er avhengig av internettbutikk...

Skrevet

Hei!

Vi har også kjøpt på Kattis babyshop. Enkelt å finne. Ligger på venstre hånd nesten med en gang du kjører inn i Strømstad sentrum. De har hjemmeside også: http://www.kattisbabyshop.se/ Vi reiste for og se, og bestilte via en mail noen uker etter. lenveringstid er ca 10 uker. Lykke til:)

Skrevet

Savner noen nettsider med fine bilder av emmaljungavogner, store bilder der man kan se alle spesifikasjoner, farger osv. Inne på nettsiden www.emmaljunga.no/se er det bare vognene fra 2007, når kommer 2008 modellene? Synes det er lettere å betemme seg for hvilken man skal velge når man har sett de et par ganger på nettet før.

Noen som vet om noen bra nettesteder med emmaljungavogner, 2008 modellene?

Takk! ;)

Skrevet

Hadde jeg bodd nær grensa,tro jeg nok at vogna hadde blitt kjøpt i sverige,men jeg bor på sørvestlandet og dermed er et ikke aktuelt for meg. Er redd at hvis jeg kjøper ei vogn,samme hvor god kvalitet det skal være,kan jeg få ei med produksjonsfeil,det skjer på de beste plassene og da må jeg helt til sverige igjen,for å klage på denne vogna og da går for vinninga opp i spinninga.

Noen nettbutikk vet jeg ikke om,så det kan jeg desverre ikke anbefale deg.

Lykke til med kjøpet

Skrevet

www.emmaljunga.se

her kan du se alle spsifikasjonene.

www.annasbabyshop.se

www.kattisbabyshop.se

;-)

Skrevet

Dere som tenker å kjøpe i sverige må huske at den da ikke kan repareres her i Norge om noe skulle gå galt...

Skrevet

Tusen takk for gode råd, jenter=)

Gleder meg til vognen er i hus... det blir en lettelse=) hehe=)

God helg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...