Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 bestillte i dag å da skulle det følge med ett sånn englebarnsmykke, men hvordan vet de hvilket kjønn de skal sende?ringer de deg?
Beama Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Er akkurat ferdig med mitt abbonement sp jeg fikk ikke det smykket når jeg bestilte. Men det så ut på bildet som om det smykket man fikk er ett sånt med kulemage=) Gravidutgaven=)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 ååååå så kult!!! var det gravid utgaven, hihihihi!! nå gleder jeg meg!
juzza Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Finner bare de med hjertesmykke.. det vil jeg ikke ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå