Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ikke undertekst på noen kanaler... Aldri hatt d siden jeg fikk dette,og har ringt Viasat flere ganger,men har aldri fått tekst selv om dem har sagt att etter programvareoppdat. osv vil teksten komme... Så hva skal jeg gjøre tro? Undertekst Norsk er valgt og,så d skulle jo være tekstet da???
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hvordan tuner har du da? Vi har en Humax, og der er det et valg til for å få frem teksten.. Husker ikke akkurat nå i hode hvor den er.. da må jeg lete, og mannen har "konfiskert" fjernkontrollen for kvelden ;o)
*Kleopatra Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det er ingen av dem som er tekst på? Det var jo merkelig. Det ikke alle kanalene som er tekstet, blant annet E!, CNN osv.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Ingen kanaler m tekst nei,absolutt ingen... Så d er noe feil... Har en Pace mottager,der er d også ett valg med tekst,men hjelper ikke å trykke ok eller noe der,står att d skal være norsk undertekst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå