høstbarn:) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Han ligger og sover søtt:) Er det bare jeg som savner babyen etter at han har sovna for natta? Er jo helt "avhengig" av han, er så vannvittig glad i han, føler meg så heldig som har en skjønn liten gutt:) Hjertesukk....
Tommage♀♂ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Heh, innrømmer at jeg er glad hver kveld når de endelig sover;)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Vet hvordan du har det ;o) Nesten helt umulig å ikke plukke han opp av sengen der han ligger og sover så søtt, den gode og herlige gutten min! Hjertet mitt blir så stort i slike stunder. Gleder meg til en ny dag sammen med ham i morgen ) Utrolig hvor priviligert vi er som får oppleve morskjærligheten som blomstrer )
høstbarn:) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Men det er jeg også! Jeg er sjeleglad for at han sovner, og lister meg rundt soverommet hans for ikke å vekke han. Men likevel så savner jeg han, og har lyst til å klemmeknuse han:)
WP-TLogPeanut Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er som regel dautrøtt og sliten når jeg legger tuppa, og tenker "endelig" når hu sovner. Så går det ca en halvtime,så tenker jeg at jeg gleeder meg til å se henne når hun våkner i mårra, for hun er så goood og jeg savner henne
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jaa! Jeg også. Har gått i fella et par netter å flytte henne over til meg. Den natta jeg var trett og ville sove skikkelig og alene fikk jeg igjen for den gitt. Da våknet hun og ville bare sove sammen med meg. Har også problemet når andre holder henne jeg da. De første øyeblikkene er det så herlig å slippe vekten av henne, ekstra godt om hun har makket litt. Men så savner jeg henne så enormt mye at jeg har lyst å nappe henne ut av armene til den som låner henne *sukk*
Snuppa! Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Sånn var jeg også når jenta mi var liten,savna henne sånn når hun sov. Men nå er hun 3 år og den tiden jeg får alene er hellig altså. Nå trenger jeg virkelig de timene å slappe av på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå