Gå til innhold

Desentralisert årsenhet i juridiske fag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av noe sånt? Jeg finner ikke noe.. Kunne tenkt meg å utivde fagkretsen min med rettslære men da må jeg ha juss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friundervisningen? Ellers kan du sikkert ta 15 sp på nett et eller annet sted og betale noe helt umoralsk mye for det.

Skrevet

Joda har funnet disse. men jeg er ikke lysten på å betale 15 000 for det liksom, pr år og så blir det to år..

Får høre med høgskolene i området om jeg kan få fuske meg igjennom på litt lenger tid enn normert og la være å møte så mye.. urk. Mener jeg fant stuidet men finner det ikke igjen.

Skrevet

Går det ikke an å søke om å ta studiet på deltid? Eller så kan du begynne, og uti oktober kan du søke om 50% studiepermisjon. Begrunn det med familiesituasjonen, trekk gjerne fram noen diagnoser hos deg eller noen andre hvis dere har noen som kan være aktuelle. Eventuelt går det an å trekke seg fra ordinære eksamener, og heller gå opp et semester etterpå. Hvis du trekker deg en uke før, så regnes det ikke som stryk/ikke møtt, og dermed har du fortsatt dine forsøk i behold

Skrevet

Kunne få 50% forlenget tid, altså ett ekstra semester. Men det hjelper jo lite, for da må jeg likevel følge ett semester fullt om du skjønner hva jeg mener..Jeg får lete videre, det er vanvidd å finne info om ulike studier. Hvorfor har ingen samordnet det som ikke er samordnet opptak?

Skrevet

Dumt for slike som er i din situasjon at privatisteksamener er utgått på dato etter kvalitetsreformen. Men det går jo an å jukse litt. Du må sjekke hva som er av obligatorikk på aktuell studier, og om du er i stand til å stille opp på det som er obligatorisk. Ellers er det bare å la høna suse, lese på gen hånd og trekke seg fra eksamen fram til du er klar for faktisk å ta den. Det eneste som kan være problematisk er at om eksamenen din trekker ut i langdrag, så kan de ha endret fagplanen, og da har du et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...