mamma til to=) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Er så vondt.. Mista farmoren min på 71 helt uventet i for i gårs.. Vi hadde verdens beste forhold, og hun passet guttungen masse.. Er så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Er så mange tanker som kommer i denne tiden, dårlig samvittighet, angst osv.. Måtte bare skrive
tonebf Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 uff, det er veldig trist sender deg mange gode tanker og klemmer! håpeer dere klarer og holde sammen i denne tunge stunden!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Å kondulerer :/ Har mistet forferdelige mange de siste årene, og tror det er typisk at "vonde" følelser popper opp etter dødsfall. Tenk heller på de gode stundene. Tørr vedde på at farmora de var veldig stolt og glad i deg. Og at du ikke har noe å ha dårlig samvittighet for. Stor klem
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 uff, stakkar deg! Sender en klem jeg også..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Sender deg en trøsteklem...
mamma til to=) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk jenter. Det varmer veldig.. =) Ja jeg vet egentlig at hun var veldig stolt av oss, så rart at det kommer slike tanker..
miss_chica Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 uffameg! bestemoren min ble lagt inn nå den 12 helt plutselig også. hun har fått slag og i natt hadde hun i tillegg falt og brekt armen. så i morgen skal hun inn å operere den. jeg bare gråter og gråter om dagen, besteforeldrene mine er de to i familien jeg er sterkest knyttet til, så dette gjør vondt. håper ikke jeg mister henne. jeg kondolerer på dine vegne. det gjør så vondt å miste noen!
Northernlights Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 =o( Bra dere hadde et godt forhold,da. Så dårlig samvittighet må du jo ikke ha? Sender en klem...
mamma til to=) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2008 Nei burde ikke det, men tenker så på at jeg skulle vært der mer på slutten. Så ho kvelden før heldigvis, og fikk gitt ho en god kos. Synes det er så urettferdig, men nå ser ho nok sønnen sin i himmelen (min far). Så jeg tror og håper det er noe fint som møtte henne etter døden. =)
Gjest irismor Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Sender deg en klem og mange varme tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå