PrettyPink Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hadde IKM på tirsdag og ingen TR. Håper så sterkt nå, men mannen min mener vi skal vente til over helgen før vi tester. men jeg har så lyst nå. Er jo ikke noe mer gravid i dag enn på mandag?? Hva synes dere?
*inepetrine* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor vil han vente da? Som du sier er det jo lite som forandrer seg til mandag.Det eneste som kan skje er at hcg nivået ditt ikke er høyt nok enda slik at testen vil slå ut negativt.Men nei, løp og test!!! Krysser fingrene for deg!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Gjør det du føler, gjør det i skjul da vettu:) Mest sannsynlig så er den jo positiv:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er 11 dager over ikm og skal teste igjen på søndag... Testet sist på mandag, både hjemme og på legekontoret, og begge negativ. Tok hcg blodprøve på tirsdag som jeg får svar på i neste uke.... Test på søndag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå