YumYum2 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Ska fly med jenta mi på 2 mnd nå i vinterferien. så plutselig slo det meg. hva ska jeg gjøre på flyet? er jo ikke lov å ha med væske gjennom den kontroll tingen. hvordan ska jeg få gitt a mat? hvordan har dere gjort det? Takk på forhånd:) Hilsen ung førstegangs;)
engajente Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 du kan ha med barnemat på flyet, men du må nok smake på det når du går igjennom sikkerhetskontrollen. men husk flaske på max en liter. mener det fortsatt gjelder
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Som regel trenger du ikke smake på det du tar med gjennom. Du tar med det du trenger av mme, flasker med mm, varmt vann etc. Er ikke noen begrensning på hvor mye du kan ha med når det gjelder barnemat. Jeg ble engang stoppet med en aventflaske med vann, "de har jo vann du kan kjøpe på innsiden". Ordnet seg når jeg smakte på vannet:)
lillemarihøne Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Vi ahr flydd 6 ganger med ´ferdigNAN´i håndbagasjen. Til Thailand hadde vi 6 pk, altså over 1 liter, og det gikk helt fint. Har hatt ferdigblandet på flaske også. Eneste vi har opplevd er at de spør om det er min væske når de ser jeg har mini i babybjørn på magen. Nikker og går videre. ellers har de alltid vært behjelpelig på flyene med å varme melken.
YumYum2 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Ok takk for svar:) ska bare fly fra gardermoen og te ålesund. flytur på under 1 time:P men greit å ha når vi letter og lander:)
lillemarihøne Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Første gang vi fløy var mini 7 uker. Vi hadde i tillegg til mat med litt sukkervann som hun fikk på smukken akkurat i det vi lettet og landet. Da suttet hun intenst på smukken og merket ikke noe til høyden :-) God tur!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ble ikke stoppa i det hele tatt. Hadde med meg varmt vann på termos og en tåteflaske med kaldt vann. Fløy fra Oslo til Bergen. God tur.
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Første gang vi fløy var mini 3 uker bare. Og vi hadde med både ferdig nan og pulver og vann. Vannet fikk vi ikke tatt med inn (har termos med kokt vann og flaske med avkjølt), jeg spurte før vi gikk gjennom sikkerhetskontrollen. Da blandet vi bare en flaske ferdig, for han skulle ha mat snart uansett. Vi trengte ikke smake på det og de tittet bare kjapt oppi stellebagen. De er ikke strenge på barnemat, men vann er det værre med (helt sykt...men men...!) God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå