AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Huffameg, kan ikke annet enn å se, jeg! Blir som en skikkelig ille ting man egentlig ikke skal se på -man kan ikke annet¨enn å se!!
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2008 Hva er det med at denne damen kan komme på et talkshow å snakke i det hele tatt??
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hva gjorde hun der da? "Bli-ny med Jan Thomas"??? Det hadde hun virkelig trengt gitt... Fått en ny hårsveis!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Trenger man å se fresh ut når man sitter inne da?
Rina82 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hehe!) Så sant så sant!! Men ser ikke for meg at hun vil kle så mye annet heller...? Hun maser om at hun vil ha barn også... uff tenk alt snakket det barnet må vokse opp i... Må være en belastning bare å hete Orderud.
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Er det det dere sitter igjen med?? Hun virker skummelt sleip og smart ut! Hun virker som en TRO psykopat!
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Hvor lenge har hun igjen å sitte??! Herremin! Når man tenker på det, kan hun når som helst faktisk få et barn i magen -og med de reglene vi har i Norge- BEHOLDE det!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Bli-ny-dag med Jan Thomas i fengselet er sikkert ikke så dumt. Han burde jo vite hvilke farger de burde velge på stripene i fangedraktene for å se best mulig ut i lyset på cella
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 om ikke lenge dukker hun vel opp med nick her. "familiekjær" "bobestyrer'n" eller noe
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Men hun kan i alle fall ikke komme med noen klager på svigermor da.... øh, slemt sagt??
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2008 Hun er sikkert metalpunkin -OOOOWÆÆÆÆ! hahahah
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Det kan hun vel? "svigermoren min var en tyrann" (marie, stakkar, får jo ikke forsvart seg??)
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Jammen SHIT! Tenk at hun kanskje kan faktisk være "arkitekten" bak Orderud-drapet! Skikkelig skummelt spør du meg !
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 tenk over alle teite, innholdsfattige, usaklige innleggene dere har ristet på hodet av. Bak hver overskrift sitter et menneske som først bruker noen minutter på å lage innlegget, for deretter å trykke "lagre"... Mange av disse fremstår for meg som av samme kaliber. Utspekulerte, onde og fulle av faen. Og enkelte er litt smarte. Men bare litt, altså! Kan det ikke finnes flere Veronica'er rundt omkring?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 En annen som hadde tregnt en bli-ny-dag med Jan Thomas, er Mette Marit! Hun har jo egentlig KJEMPEFLOTT hår, men akk så kjedelig hårsveis..... Sette det opp, krølle det litt... gjør et eller annet enn den kjedelige sideskillen...
Turid Laila Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Ang. det og krølle håret, kan hende hun har samme type hår som meg. Helt umulig å krølle! Kjempegøy når jeg har stått med den krølltanga i håret halve kvelden, brukt en flaske med hårspray, også detter håret like forbanna ned igjen. Nesten så jeg hører det le en ondskapsfull latter!
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Hva med å pynte litt på Anne Grosvold? Dyktig journalistikk, men akk så lite ..... ja, hva skal jeg kalle det?? feminin??
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Ja, tror ikke Jan Thomas blir arbeidsledig her i Norge gitt Men nå skal jeg slutte å prate om Jan Thomas Haha
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. februar 2008 Ikke slutt før du har forklart meg hva som har skjedd med Grete Waitz? Hahaha, hun har vel hatt litt hjelp av Jan Thomas, vel....;-p
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #20 Skrevet 16. februar 2008 Grete Waitz ja... Hun gjemte seg så godt at Jan Thomas ikke klarte å finne henne. Sånn går det når man blir for tynn
kaffeplante Skrevet 16. februar 2008 #21 Skrevet 16. februar 2008 FY FAEN DA....SKJÆRP DERE DA!!!!! Dama er jo alvolig kreftsyk....er det virkelig noe å kødde med???? Krangle dere halvt ihjæl for meg men kan kødder ikke med syke mennesker!!!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. februar 2008 #22 Skrevet 16. februar 2008 Veronica orderud....... =0) Var det noen i hele Norge som tenkte at hun var uskyldig??? Ble for min del utrolig fasinert av hvor godt hun så ut med tanke på hvordan og hvor fort mannen hennes falt sammen og grånet i og etter rettsak utseende messig....Hun ser jo nesten ut som hun har tjent på fengselsoppholdet, hun så jo faen meg nesten yngre ut en når hun ble fengslet.... Er nok mye i den saken der vi aldri får vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå