kaisa&kompani Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Er det noen som har ei barnevogn å låne til en og en halv londonbaserte nordlendinger som skal til Trondheim? Vi trenger vogn fra 4. mars til 11.mars.. Hadde vært veeelig snilt! ...Så slipper mammaen å drasse på baby og vogn og koffert og diverse.. Hun er 7 mnd forresten. Tralala.
Sivalur Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg må bare dytte denne fra igår kveld, for jeg måtte inn og se da jeg så overskriften. Lurte på om bartevogn var noe spes de har i Trondheim - jeg mener, trøndere er jo kjent for bart, er de ikke det? *knis*
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 *kniiise* Nesten like morsom som sametrusa hehe
Sivalur Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hehe - ja hvem glemmer den sametrusa, hehe.. Trønderne har kanskje så store barter at de trenger vogn til å frakte dem i? (unnskyld alle trøndere, dere tåler vel litt godmodig erting
ano`num *17.03.10* Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hehe, jeg tenkte også "hva i all verden er det de har funnet på nå da?" Ser for meg trønderne med alle sine dingser plassere et eller annet just for fun under barten. Onkelen min kunne hvertfall gjort noe slikt noe.... Han er en sprø nok trønder for det.
wireless wife Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har en vogn til overs som jeg i teorien kan låne ut. Men jeg må innrømme at jeg er bittelitt skeptisk. Jeg er av den litt ordentlige typen som tar veldig godt vare på tingene mine, og er litt redd for at noe skal skje. Skal det være flekker og gris i vogna, så vil jeg i hvertfall være skyld i dem selv liksom. Samtidig vil jeg jo hjelpe de som måtte trenge det. Det er jo et slit å dra på vogn på flyreiser og slikt. Har gjordt mye av det selv.
Twins i magen <3 Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Hei! Vi har en duovogn som vi ikke bruker for tiden, kunne jo egentlig lånt den ut. Det er en pen vogn uten noe slitasje. Synes imidlertid det virker litt "skummelt", hehe Går det an å be om et "depositum" på den slik at vi kan føle oss sikre på å få den tilbake hel og pen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå