Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Som alle snakker så mye om? Føler folkets definisjon på dette er helt anderledes enn ordbokens. Ønsker derfor siste oppdatering på dette, helst fra ordbok anno 2008.
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Manuela Ramin-Osmundsen, mullah Krekar og han der somaliske voldtektsmannen, vel.
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det er disse skumle menneskene som står på lur i hvert smug og bak hvert tre klar til å voldta eller drepe deg da du går forbi...
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 aaaah... I see. Så da kan jeg stryke naboen med en svensk bestefar fra hatlista altså?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Uffameg... Nei de liker vi ikke! NEI TIL INNVANDRERE!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Og selvfølgelig den største gruppen innvandrere i Norge, de som bare er her for å snylte og slikt. (til info så er den største gruppen innvandrere i Norge svensker, de er dritskumle!)
~~DoraDora~~ Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Herregud sier nå bare jeg.... vet dere ikke hva en innvandrer er? Droppet ut etter barneskolen eller????
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Aner ikke, men de er i hvert fall kjempeskumle. Alle som én. Du får opplyse almuen, 'a, vett'u.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Dillå: IRONIIIIIIIIIIII... Ordet blir misbrukt i hytt og pine. Derfor mener jeg ordets rette betydning bør taes opp til diskusjon.
Solitude Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Det som er skummelt er noen av de har allrede invadert DIB !!!!!!!!! Jepp. det er sant... BØ ! .. .hahaha...
ellaaa Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 JEPP! Invasjon på gang!!!! "hihihiihihihi"
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er også innvandrer.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Nå må dere passer dere, vi er en hel gjeng med skumle innvandrere her...BØØØØØØØØØ,hehe
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Oi da! Innvandrere er skumle greier, ja! Vet om flere innvandrede dibbere som jeg anser som litt småskumle.......... ;-) Få dem ut!!!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Hvem er verst - innvandrerene eller en gjennomsnittlig dibber?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Sv-brødhuer.Dere kommer til å gå på en smell en dag...og hvem faen vil tro på noe som ikke "tror" på dem?! den siste var til kvinnelige muslimer, som tydeligvis ikke har lest koranen. Det er en mannfolkreligion.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Svensker er faktisk litt irriterende. De kommer til Norge bare fordi det er høyere lønninger, de sparer pengene for å kjøpe leilighet i Sverige (!!!), og de gidder ikke lære seg skikkelig norsk enda de jobber her i flere år. Dessuten betaler de nesten ikke skatt de første årene, altså er de snyltere i stor stil.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Jeg stemmer høyre thank you very much.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Har du lest Koranen? Det har jeg, og jeg må innrømme at jeg ikke synes Islam er mer mannsreligion enn andre religioner.
Solitude Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Innvandrere trenger ikke å være muslimer Alt er ikke svart og hvitt, det finnes mange fine gråtoner også.....
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 Unnskyld meg, kaklehøna, er du seriøs nå? Svensker er irriterende fordi de jobber i Norge og får lønn for jobben de gjør? Du er klar over at vi har behov for arbeidskraft her i landet, eller? Og så det verste, jeg siterer fra innlegget ditt: "de gidder ikke lære seg skikkelig norsk enda de jobber her i flere år." Oi da! Krise!!!!!!! Hvorfor i all verden må en svenske lære seg norsk for å bo og jobbe i Norge? Forstår du ikke svensk?
Solitude Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Må innrømme at jeg har alltid lurt litt på det hvorfor svenskene slipper unne å snakke norsk, syns alltid det er like merkelig å møte en svensk ekspeditør i norsk hm eller på en norsk restaurant. Imens mange av oss andre innvandrere må streve med å lære norsk helst bra nok til å kunne slippe stadige spørsmål om : Ja, hvor kommer du ifra da ... Ganske mange skjønner engelsk også men håper ikke det blir den nye trenden at så lenge man kan engelsk så skal man få lov å slippe lære norsk
Tøysetipp Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes ikke det er noe feil ved å spørre hvor man opprinnelig kommer i fra. Men, det har nesten blitt litt tabu det også. Ikke alle er av den oppfatningen at det er noe galt å ha en annen opprinnelse, eller mener noe ondt ved å spørre. Jeg synes det er interresant med minoriteter og da også innvandrere, og mener vi alle har noe å tilby hverandre. Vi lever i et flerkulturelt samfunn hvor vi alle er nordmenn, intergrerte eller innfødte. Derimot, synes jeg det er viktig å ivareta og lære av andre kulturer, og da må man jo ofte spørre.. da! Personlig har jeg kun gode erfaringer med dèt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå