Gå til innhold

utslett/eksem med sterk kløe

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i 2 uker nå vært plaget med utslett på mage og rygg som klør noe ekstremt.Er i uke 6.Vært hos legen som mente det ikke er hormonelt men virker som en allergisk reasjon.Fikk ikke engang krem til lindring.Noen som har vært borti lignende under graviditet så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også det i uke 6, jeg fikk på skuldre, ansikt og rygg...

Har du phenergan??? De hjelper mot kvalme men er først og fremst allergi tabletter og trygge å ta under graviditet...

Hvis dette fortsetter hadde jeg på ny tatt kontakt med legen og fått rede på hvorfor du klør, kan jo ikke gå rundt sånn hele tiden...

Skrevet

ps. Datteren min sliter også med kløe, og vi bader henne da i noe som heter Hvitvask, det får du kjøpt reseptfritt på apoteket...

Skrevet

Hvis du har eksem/utslett med kløe så stikk innom nærmeste The Body Shop butikk og kjøp HEMP produktene.. Fantastiske mot dette :-)

Skrevet

takk for svar.Nei,ikke prøvd phenergan..Hvor lenge hadde du utslett?Var du hos legen?Jeg merker at jeg stresser pga av dette,redd det er noe med foster...Men det har vel ingen sammenheng???tror jeg bestiller time hos hudlege på Vovalt imrg,-der gjør de i allefall noe imotsetning til min fastlege.Jeg klør og klør..blir sprø av dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...