Gå til innhold

World of Warcraft


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Mannen min er helt hekta på det nettspillet. Har drevet på i flere år nå, skjønner ikke at han ikke blir lei!

 

De som lager spillet er geniale nok til å stadig komme opp med noe nytt og spennende som må bekjempes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke spilt det selv, men kan skjønne at man blir hekta på noe sånt! Jeg blir lett hekta av spill....f,esk Orm på gamle Nokiamobiler, det geografispiller som Loppelill tipset om, akuratt nå er det http://www.abcspill.no/play-1911

 

Så prøver å holde meg unna andre spill som virkelig tar tid!! Tror heller jeg ikke bør begynne med pengespill forresten! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har spilt Dark age of Camelot i lang tid, men nå venter han på Age of Conan. Skal kjøpe seg ny pc så han har det beste utstyret klart til spillet kommer.... Jeg har prøvd å fortelle han at han ikke kommer til å få så mye tid når Linus kommer, men han ler det bort og sier at Linus skal sove hele tiden. Kan vel si det sånn at han ikke har fått spilt så veeeeldig mye etter at Linea ble født! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum at jeg kjøpte World of Warcraft til min mann *grøss*, nesten så han måtte på avvenning. Tilslutt truet jeg med å brenne hele greie på fjorårets st.hansbål (tilfeldigvis vårt bryllup, hehe) men han skjerpa seg etter han ble innlagt for en planlagt operasjon i et par dager.. Da var han liksom "de-toxed".. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en dokumentar om WoW i morgen kl 20:10 på nrk2 tror jeg det var. Den skal vi se på her i huset i hvertfall! Er noen på reklamen for programmet som sier det burde hett World of Warcrack i stedet, fordi det er så avhengighetsdannende!

 

 

Nå er mannen min blitt betatester på Age of Conan (har en venninne som jobber på HR avd på funsoft som fiksa det) så da er ny maskin bestilt og jeg kommer vel ikke til å se han noe på kveldene utover. Så lenge han ikke spiller før etter at Linea har sovnet så får jeg vel la han holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dokumentaren må vi jammen se her også!

 

Mannen min spiller som regel bare når Thomas har lagt seg, men i helgene hender det at det sklir litt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...