2 gutter og 1 jente Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Leon er 9 maaneder i dag, og i gaar kveld, paa selveste kjaerlighetens dag fikk jeg et blaatt kryss! Kjempehyggelig og veldig spennende.
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 ååååååååååååå så koselig!!! Gratulerer så masse masse
fox`y Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 gratulerer så masse:) gutten min å heter Leon forresten:) kos deg i graviditeten.
OsloMor Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye:-0!! (Jeg har selv 1.5 år mellom mine og det er supert!)
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2008 tusen takk for gratulasjoner! kan nesten ikke tro at vi er saa heldige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå