Gå til innhold

Dere Mei Tai-damer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så heldig at jeg fikk låne en MT for å se om det passet for meg og datteren min. Jeg var kjempefornøyd med den! Hadde brukt elastisk sjal fra fødselen av, men synes det var litt tungvint (særlig ute) og datteren min synes nok ikke hun fikk fulgt med nok når hun satt i den og ble veldig fort utålmodig og irritert. Men datteren min var ikke fornøyd med MT-en. Hun vred seg rundt som en mark i den. Så nå er vi tilbake til sjalet igjen:( Og da med armene hennes "over", hvis dere skjønner.

 

Uff. synes det er så vanskelig. Hun vil helst henge på armen min hele dagen, men det sier seg jo selv at jeg ikke orker det uten noe støtte i form av en bære-dings. Kan det hende at hun vil like MT når hun blir litt større? Hun er 4.5 mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger har dere prøvd den da? Vesla her var litt sånn avogpå i begynnelsen når jeg tok i bruk mei taien. Noen dager var det helt supert mens andre dager skulle hun absolutt ikke oppi der. Nå derimot kunne hun sikkert tenkt seg å bo oppi der, blir helt salig når jeg setter henne oppi, kikker rundt seg og er fornøyd. Til slutt sovner hun som oftest hehe

KJøpte mei taien når hun var rundt 4 mnd. Nå er hun 6 mnd =)

 

Skrevet

Ikke gi opp!:) Mange barn trenger litt tid til å venne seg til nye ting. Datteren din er sikkert vant til sjalet og synes MTen ble litt rar:) Spesielt visst hun er vant til å ha armene fri, og nå prlutselig får hun ikke det lenger....det sjedde med min datter da vi byttet fra meitai til sjal (vevd) og hun plutselig måtte ha armene fast (hun hadde de fri i meitaien) . Det gikk seg fort til:) Prøv litt hver dag og se hvordan det går:)

Skrevet

Den var superfin, *BluBb*! Noe sånt kan det faktisk tenkes at hun kunne godtatt. Leit at det koster så mye når man ikke er sikker på om den "passer". Men skjønner jo at det er sånn! Jeg hadde ikke prøvd meg på symaskinen, for å si det sånn...

Skrevet

Jeg har bestilt både sjal og mei tai fra dette nettstedet, og du har to ukers returrett (tror det var det)! Så du kan prøve den først og om det ikke fungerer kan du sende den tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...