Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Er 4 dager over terminen nå, og i hele dag har kynnerne kommet med 5 min mellomrom og de blir stadig sterkere. Min forrige fødsel startet slik, så nå er jeg spent på hva natten eller morgendagen bringer :-) Tør ikke å håpe altfor mye enda, pga snuppa i magen har lurt meg før, men krysser det jeg har av fingre og tær for at det nå er min tur :-)
Mamma med spire Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 får håpe det er din tur nå da;) lykke til!!
Kakebakesøte Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Spennende da, kanskje det blir din tur i løpet av de nærmeste timene. Håper jeg er så heldig også. Uhuuu...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 slik begynte min fødsel forrige fredag Krysser fingrene for deg Lenchen, og håper du får møte snuppa di snart!!!
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Kakebakesøte, uff, ser at du er enda lengre over tiden enn meg. Det er kjedelig. Gikk 9 dager over med forrige, så vet at det er en stor tålmodighetsprøve :-( Men uansett, så kan du umulig ha mange dagene igjen :-)
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk, dere MissUlv, gratulerer som nybakt mamma, og så fint å høre at din fødsel også begynte slik :-) Kanskje det virkelig ER noe på gang da :-) Spennende dette her
Kakebakesøte Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Det er sant, ikke så mange dagene igjen nå Rart å tenke tilbake da jeg nesten var sikker på at gutten vår skulle komme nærme termin. Bare dumt å tro, man må bare ta det som det kommer og i grunn vet jeg jo dette fra forrige gang. Men det kan jo skje når som helst
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Det kan det Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg også snart
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Lykke til, håper du snart får enda mer vondt :-D det er vel det vi vil ha nå, er det ikke?? Mine kynnere er også blitt litt sterkere, presser veldig der nede når de holder på. kommer med ca 10 min.... Nå kom min mann nettopp hjem med pizza, nam nam. bestilte litt sterk med masse hvitløksdressing.. Krysser fingrene for oss, kanskje blir det baby på oss i morra
nøffemamma Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Krysser fingrene for deg jeg nå lenchen.Synes du har gått lenge nok over tiden nå)
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk alle sammen.. Det kjennes virkelig ut som om kroppen forbereder seg på noe nå :-) Håper dere andre fødeklare også nærmer dere smerte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå