Gå til innhold

HJELP!!!han er hysterisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille engel skriker det han er god for vri seg og hylvræler.. alt dette pga at han vil ha puppekos!!Jeg har bestemt meg for bare å gi flaske på kvelden og nettene, siden han kan våkne opptil hver time og vil ha puppekos!!

Hva i all verden skal vi gjøre.. skal jeg bare sitte der og bysse han til han sovner av utmattelse??

Noen som har erfaringer med dette her??!

Samboer er der oppe nå i 5 minutter før jeg skal opp igjen..

Stakkars liten..Han er 3 1\2 mnd foresten.

Prøver å gi han flaske men da virker det bare som om han blir enda mere sinna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal svare..

men om jeg hadde vært i den situasjonen hadde jeg prøvd sånn:

jeg hadde begynt med puppen igjen. rett før han legger seg for kvelden og bestemt meg for et klokkeslett litt seinere på kvelden/natta.

om han hadde våknet før det klokkeslettet hadde jeg prøvd å roe han med å sende inn pappaen en tur først om det ikke funker hadde jeg prøvd å bysse han i søvn.

eller kanskje han bare har lyst på noe å suge på? smokk kanskje..?

Skrevet

Han høres litt ut som min snupp han der...:) Jeg ga etter for "puppepresset" og lot han sovne på puppen da han var så liten.

(Han våknet ikke hver time om natten, da!)

Gutten min ble også rasende om jeg prøvde å gi han flaske etter smokk, men hadde et veldig suttebehov, så flere ganger var jeg "smokken" hans. Nå er han 8mnd og jeg er så og si aldri smokken hans lenger! :)

Jeg hadde vel egentlig ikke noen gode råd å gi deg, jeg, men ønsker deg lykke til og håper det går over snart! :)

Skrevet

Jeg har prøvd smokk, men da bare brekker han seg, har prøvd utallige merker og former, etter mat, før ma,t, you name it!

Jeg pumpa meg mens sambo var der oppe, og gjett hva!!Han drakk som bare det og nå sover han igjen!!Jippi, jeg vantførste runde!!

Har alltid slitt med at han våkner så vanvittig ofte!!Skjeldent han sover mere enn 3 timer sammenhengende på natta!Det tar på i lengden!Men men, ting blir jo bedre, på dagtid er ahan alltid bare et stort smil!!Det gir meg pågangsmot til å holde motet oppe! ;)

Prøver med mme igjen neste gang han våkner..har ikke så mye melk som han vil ha når han våkner så ofte, så derfor mme!

Flaske tar han uten protester på dagtid..så han er vel en liten stabeis!!

;) Holder han tett inntil meg når jeg gir han flaske så han får nærheten alikavel.. må jo ha litt kos!! ;)

Skrevet

Jeg så nå at jeg skreiv "...flaske etter smokk..." Jeg mente flaske ELLER smokk :)

Kanskje du rett og slett skal prøve å begynne med en liten porsjon grøt på kvelden snart? Det høres jo ut som han er sulten! OG kosesjuk :) Helsesøster har sikkert gode råd om det der! :)

Kos deg og slapp av masse nå som han sover, da! :)

Skrevet

Ja det kan jo være..men det var jo bare 1 time siden han drakk 140 ml når han våkna, drakk bare 70 ml istad.. hmm.. de gir oss utfordrninger disse småfolka!

har akkurat begynt tilvenning av grøt..har ikke fått vondt i magen av det, men har heller ikke merket at han går lengre uten mat etter denne testen.. Merker sikkert det bedre når han får full porsjon, og det er ikke lenge til! ;)

Vi har leid film vi skal se, så prøver å slappe av og kose meg når jeg har sjangsen til enetid med sambo! ;)

Ellers så hadde vel det mest fornuftige vært å sett etter senga mi, men det er så fryktelig kjedeli! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...