Gå til innhold

Hvor mye koster egentlig vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvor mye en vogn koster med alt utstyr i de forskjellige merkene. Nå er jeg så heldig at vi får sponset vogn av besteforeldre, men det er greit å vite alikevel.

Har hørt at Bugaboo er dyrt, men hvor mye er dyrt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi byttet vår (brukt) mot et lass med ved.

Skrevet

Haha, den var god. Et lass med ved!!:) *ler*

Skrevet

Ja, hva er egentlig dyr. Jeg skulle gjerne hatt en ballpark pris, jeg ogsaa.

Skrevet

Kommer an på ekstrautstyret, sier gubben :P (han legger til at plysjterninger og revehale kjøpes separat)

Ut over det var vi og så på priser og merker i forrige uke, og kom vel fram til at den allmenne prisen ligger rundt 5-6 tusen, men at noen (eksempelvis Emmaljunga sin Duo Edge) fort kommer opp i nesten åtte, og at noen igjen er billigere. Bungaboo aner jeg ikke, men vil vel tro at hvis det heter "dyrt" ligger det mellom 6 og 8 blå et sted.

...Jeg er forresten også glad for å ha en farmor som får sitt første oldebarn og ikke ser noen betenkeligheter i å love bort ny barnevogn etter å ha sett prisnivået :D

Skrevet

Vi titta på vogner i Sverige i går, og jeg har sett meg ut Quinny 3xl comfort. Vet at mange ikke anbefaler den, men jeg syns den er så fin, og jeg kan jo eventuelt skaffe en til når barnet blir større, til soving i etc. Quinny-vogna er praktisk i det daglige for oss.

Såg denne vogna på salg i Norge til 2998 + dreamibag 1998, altså totalt 5000 kr, 1000 kr i rabatt. I Sverige (på Svinesund) kostet den samme vogna fast 2998 + dreamibag 1498 svenske kroner. Altså er fastprisen lavere, og det er tross alt en liten fordel med kurs på de svenske kronene også. Dessuten trenger vi ikke å stresse med å bestemme oss så fort som hvis vi skulle handle på salg. Jeg ender nok opp med å handle i Sverige... Vi har kort vei dit, så om noe skulle bli ødelagt drar vi selvfølgelig bare tilbake til butikken med vogna...

Skrevet

Ok.. Tusentakk fr svar. Da maa nok mormor vaere med paa shopping. LoL ha en flott dag jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...