Malin G. Spann Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Her om dagen var jeg på notabene og kom over en svangerskaps dagbok. jeg er nå i min 24 uke, så det er litt sent og begynne nå, men bedre sent enn aldri! har heldigvis skrevet ned viktige datoer i svangerskapet, så ting som har skjedd (ultralyd, første spark osv...) var bare å føre rett inn i boka. det er god plass til bilder og ultralydbilder, samt mapper for oppbevaring av forskjellige ting som papirer, bilder osv... I dag da jeg var på vei på skolen fikk jeg en genial ide. jeg har kjøpt en babywatcher, og jeg har tatt opptak av babyen sin hjertelyd på mobiltelefonen min. har så lagt dhjertelyden over på data, for så å brenne den på cd, slik at jeg kan legge den inni denne boka. jeg er skikkelig stlt over meg selv. har sittet og skrevet og limt inn bilder fra ul. skal fremkalle magebilder og lime inn også. dette er en helt suuuuper bok for alle som vil forevige minnene fra graviditeten! det er kanskje ikke så lett å huske hvordan graviditeten var etter 20 år... den var ganske dyr, kostet nesten 300 kr, men jeg synst den er verdt vær eneste krone!!!! bare et lite tips fra meg!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Jeg er ikke gravid enda, men vil gjerne kjøpe meg en slik bok til den dagen jeg endelig skal få en spire i magen... Kjempegod ide!!! Du har vært veldig oppfinnsom og gir god inspirasjon til oss som har goood tid til å planlegge det etterlengtede svangerskapet Men hva heter boka? Hvilket forlag? ISBN nummer? Vil gjerne kjøpe boka på nettet dersom jeg finner den...
Malin G. Spann Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Boka heter Min Svangerskapsdagbok og er utgitt av Schibsted forlagene. ISBN 978-82-516-2020-8 www.schibstedforlagene.no
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk!!! Fant den på en nettbutikk, og har allerede bestilt den!! Hihi... Haha.. optimistiske meg... Må jo ha noe å glede meg til i alle fall siden jeg snart nærmer meg 3 år som prøver.... Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet
Mamman til Sofia:-) Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Takk for tipset, da er den bestilt:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Suverent Har gått og tenkt på dette lenge og ikke kommet meg til noen bokhandel. Men nå skal jeg sørge for å svinge innom en!
Eisaapeittää Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 JEg vil bare tipse om en annen bok... Babykrøniken. http://www.babychronicles.com/html_NR/NR_BC_Index.html Her kan du skrive litt om svangerskapet + masse masse om barnet og da barnet begynner på skolen finnes det en annen "bok" som heter skolekrøniken eller noe.
malise Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har også kjøpt svangerskapsdagboken. Veldig fornøyd med den. Jeg gikk og siklet på den før jeg ble gravid, men klarte å holde meg til jeg testet positivt en dag etter ikm.. Jeg noterer ned hvordan hver uke forløper og skriver ned aktuelle navn osv. Hadde en sa i fjor. Men denne gangen skriver jeg alt i boka, så da kan det ikke gå galt! Er 8+4 idag.
babygullz <3 vilde Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Har også kjøpt denne boken=) Kjempefin bok. Gleder meg til jeg har litt mer datoer og kanskje UL-bilder å lime inn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå