Malin G. Spann Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Her om dagen var jeg på notabene og kom over en svangerskaps dagbok. jeg er nå i min 24 uke, så det er litt sent og begynne nå, men bedre sent enn aldri! har heldigvis skrevet ned viktige datoer i svangerskapet, så ting som har skjedd (ultralyd, første spark osv...) var bare å føre rett inn i boka. det er god plass til bilder og ultralydbilder, samt mapper for oppbevaring av forskjellige ting som papirer, bilder osv... I dag da jeg var på vei på skolen fikk jeg en genial ide. jeg har kjøpt en babywatcher, og jeg har tatt opptak av babyen sin hjertelyd på mobiltelefonen min. har så lagt dhjertelyden over på data, for så å brenne den på cd, slik at jeg kan legge den inni denne boka. jeg er skikkelig stlt over meg selv. har sittet og skrevet og limt inn bilder fra ul. skal fremkalle magebilder og lime inn også. dette er en helt suuuuper bok for alle som vil forevige minnene fra graviditeten! det er kanskje ikke så lett å huske hvordan graviditeten var etter 20 år... den var ganske dyr, kostet nesten 300 kr, men jeg synst den er verdt vær eneste krone!!!! bare et lite tips fra meg!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Tror jeg har den dagboka
fjollefrua Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 jeg har også denne boken. fikk den i bursdagsgave av svigerinna mi, når jeg var 13 uker på vei. Skriver i den hver uke, og har tatt vare på alt av bilder fra UL og magebilder som jeg skal lime inn etter hvert. Det med å ta opp hjertelyden var en kjempegod ide. takk for tipset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå