Gå til innhold

Hater ordet "hysterisk" altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg får det slengt i trynet hele tiden, men føler meg ikke akkurat hysterisk!

Senest idag var jeg visst hysterisk: Sambo og jeg snakket om arbeidstider kontra barnehagetider. Har funnet en jobb jeg kunne tenke meg, men "problemet" er at det er arbeidstid til kl.19 en dag i uken.

Da blir det problem å få hentet snuppa i barnehagen som stenger 17.30.. Sambo mente jo at stefaren kunne hente, for han gjør jo ikke noe etter 15 likevel. Da nevnte jeg at jeg ikke var helt komfortabel med at han skulle kjøre med snuppa i bilen. Han har nemlig veldig dårlig syn . kjører som et svin. Venter ikke på tur hvis han skal ut av et kryss, han ser ikke bilene likevel, så han bare kjører. Dette sa hvertfall sambo tidligere (og jeg har jo sett det selv). At han burde ikke hatt lappen, og det var vel bare et tidsspørsmål før han mistet den. Ble så irritert, jeg nevnte bare at jeg var litt skeptisk, og hva sa sambo da? "Neida, det går fint. Han ser dårlig ja, men det gjør alle som er over 60 år, de har ikke samme synet som vi har. Dessuten er jo mamma med, så det går bra! Ikke vær så hysterisk".. Greit hun er med, men er jo ikke hun som kjører!

Er jeg virkelig hysterisk eller er det andre som hadde reagert på dette?

Må jo si vi snakket bare om det, og jeg ytret bare en liten bekymring, uten å ha bestemt noe.

Er bare så lei å bli kalt hysterisk hver gang jeg gjør/sier noe som andre er helt uenig i... selv om jeg ikke har tatt standpunkt også!

Mister selvtilliten som mor kjenner jeg... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du er hysterisk, nei... Hadde ikke villet sendt barnet mitt i en bil med en som ikke kunne se ordentlig og som de fleste var enige i burde ha mistet lappen... Var vel litt unødvendig å kalle deg hysterisk i den sammenhengen?? Er fort gjort å slenge ut det ordet når det er noe man vil passe litt ekstra på...

Skrevet

Personlig ville jeg sendt min mann til legen og bedt han sjekke om det var ok at han hadde førerkort. For jeg synes dette høres helt vanvittig ut. Hvordan kan en person som ikke ser befinne seg i trafikken? Greit at han kjører i hjel seg selv, men hva med meg?

Skrevet

Ja det er det jeg mener også... Hva med de andre? - og ikke minst: datteren vår! Jeg har jo sett han kjøre som et svin, kan jo hende sambo overdrev litt da han nevnte synet hans, men likevel.. Når jeg kobler det med kjøringen hans, er det jo ikke rart jeg blir litt skeptisk..

Får håpe jeg slipper å jobbe sent når sambo er på jobb, så slipper jeg å tenke på hentingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...