ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Vi gifter oss i Thailand med nærmeste fam. i jula. Broren min er forlover til "min tilkomne". Spurte bestevenninna mi, som var et naturlig valg for meg og hun ville gjerne være det. Men så er hun blitt gravid, og vil ikke dra så langt med en liten baby, så hun blir ikke med. Demn personen jeg har nest mest kontakt med etter henne, er min svigerinne. Hun skal være med ned til Thailand også. Burde jeg spørre henne også, slik at jeg hadde med meg en forlover, slik som sambo har? Eller virker det rart å ha bror og svigerinne som folovere? Kan bestevenninna mi være forlover, selvom hun ikke deltar i bryllpet?? Hva hadde dere gjort?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Men du kan ha forlover som ikke er med i bryllupet. Hovedoppgaven sånn rent formelt er jo kun å skrive under på papirer og det gjør dere jo før vielsen likevel. tenker da på den erklæringen om at dere ikke er søsken osv.... ( du skjønner hvilken jeg mener) Så du kan jo ha venninna di til å gjøre det, og svigerinna di til å hjelpe deg den store dagen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Ok... Har ikke satt meg inn i det med papirer osv ennå, jeg. Er det kanskje prøvingsattesten du mener? Hørt den må være klar først, ja...
SkravleFruen Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Juridisk sett - så har jeg egentlig ikke peiling, men jeg hadde syntes det hadde vært merkelig om en forlover (vitne) er godkjent som forlover om den ikke deltar under selve seremonien.. men det er jo godt mulig det går an ?!? Likevel, du må nesten kjenne på hva som føles best for deg. Jeg syntes ikke de er rart å da bror og svigerinne som forlovere i bryllup.. veldig fint egentlig at vennskap settes så høyt også innad i familien Lykke til med valget, og bryllupet
Tommage♀♂ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg var forlover for min venninne som giftet seg i Portugal, men jeg var ikke med pga ville ikke reise fra datteren (4 mnd da) min og sambo skulle jobbe borte. Jeg signerte bare papirene i forkant=)
Mamma´n til A og F Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Da hadde jeg valgt svigerinnen din. Eller hvorfor ikke begge?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Prøvingsattesten jeg mente ja tror jeg. Jeg skrev i hvertfall under på kun ett papir så det er sikkert den. Sto noe om at jeg skrev under på at bruden ikke var gift fra før som jeg visste om osv. Venninna mi gifter seg i Skottland i sommer og hun tar ikke med forloveren sin. har jeg mistforstått helt jeg når jeg trodde av vielsen bare var en velsignelse av ektepakten som allerede er inngått skriftlig. Om dere skjønner hva jeg mener? Papirene er jo iorden før vielsen, en skriver jo ikke under på noe da mener jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Ja, har tenkt på det.. Men på den annen side. Broren min og svigerinna mi har med seg 2 barn på 3 år og 8 mnd, så jeg ser for meg at de har "fullt opp" der nede... hehe... Men foreldrene mine er jo også med, og de hjelper nok også mye til med barna, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå