storebror og junibaby=) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=1953&mfid=53&mgid=97&mfpgid=97
Nyseryllikberta Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Den høres ut til å være fin til tynt hår.. Merket er kjent for gode produkter. Ikke så ille pris for shampo og balsam heller det der;)
storebror og junibaby=) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 opp en gang til føre jeg bestiller hehe virker jo bra,da,ingen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå