Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Med nr 1 hadde jeg dilla på alt som var søtt..Ehh eller ALT, hadde dilla på alt man kunne spise!! Med nr 2 elsket jeg lyse knekkebrød med hvitost på og oboy i uante mengder. Pluss mandariner. Med nr 3 hadde jeg fullstendig sniffe dilla. Og den beste lukta ever var lukten av sånne voks duker man fikk kjøpt på rimi om våren/sommeren. Samme lukta som badeballer har...Åååhhh det luktet himmelsk!! Og ting jeg likte før graviditet og som jeg den dag idag ikke spiser er minimais og svigermors nøttekake
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Supersure bildekk (Godteri) Ananas druer Sniffe spylervæske
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Solo Softis Fersken Sniffe bensin (...uskyldig sniffing på bensinstasjonen da jeg fylte bensin på bilen) Lokta av nyåpna badeball elsker jeg alltid!!! MMMMMMMM
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Diplom is sin Båtis Jordbær m melis og 50/50 m h melk og fløte, sto i kø m gamlingene utenfor butikken hver morgen kl 0900 jeg. hadde termin i slutten av august så det var heldigvis seson for det.
Nusse_83 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hadde ikke så mange diller men måtte ha minst en is hver dag og de siste ukene før fødselen hadde jeg dilla på Tonic Water. Etter fødselen har jeg fått dilla på smørbukk
piano♫ Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Nr 1: Epler. Men det måtte være disse gulgrønne, altså! Nr 2: Isbiter. I vannvittige mengder. Mannen min holdt på å gå på veggen, jeg var et mareritt. Sier litt om hvor desperat jeg var, da jeg på tur hjem (5 timers kjøring) gikk inn på McDonalds for å kjøpe (!) et pappglass med isbiter. Ekspeditøren smilte overbærende, og sa at det skulle jeg få gratis ;-)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Hadde ingenting, men nå når jeg er i uke 26, har jeg fått dilla på påskeegg m/fyll. Ganske kvalmende er de, men en hel boks går ned på høykant. Jeg som skal holde meg borte fra det søte...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Ååh de elsker jeg!! Og jeg er ikke gravid=)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Jordbær ) også syntes jeg OMO color vaksepulver luktet kjeeeempegodt
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 vaskepulver skulle det seff stå
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde skikkelig dilla på bakt potet gjennom hele svangerskapet. Hvergang jeg spiste ute, passet jeg alltid på at vi gikk til et sted som har bakt potet
Gjest irismor Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Fetaost. Merkelig men snuppa på 22 mnd elsker fetaost =))
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 nr.1: marsipankake fra rema ( ble noen ekstra kilo der gitt:() er nå gravid i uke14 men ikke fått dilla på noe enda, men har ikke noe særlig lyst på godteri....... gjør meg ingenting det
FuriLaks Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Hadde ikke så mange, men bare måtte ha DENT halspastiller med mint. Ahhh. det var såå friskt og godt. Skulle helst hatt isbiter med sterk DENT mint-smak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå