80-modell m guttebaby i magen Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 noen erfaringer, evt hvilket merke er dere fornøyd med dere som har bæresjal?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ikke sjal men jeg har slynge og MT (flere) Er mest fornøyd med MTene egentlig og det er det jeg vil anbefale. Den kan brukes som en babybjørn egentlig men barnet sitter ergonomisk korrekt og den har derfor ikke tidbegrensning for bruk. Babybjørn har jo dette siden barnet ikke sitter ergonomisk korrekt og det er en belastning for dem å henge etter skrittet. Vil også anbefale deg å titte på www.tettinntil.no Mayawrap får mye skryt forresten. Det er et sjal...
80-modell m guttebaby i magen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 MT? HM, VET IKKE HVA DET ER JEG.. GANSKE NYBEGYNNER PÅ DETTE OMRÅDET.. SKAL SJEKKE NETTSIDEN!
Krokka og prinsessa Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 MT er Mai Tai. Det anbefaler jeg virkelig! Kan brukes både på mage og rygg, og er god å bære i. Kan brukes fra nyfødt til minst 3 års alder! Babybjørn kjøpte vi først. Mannen trodde det var best. Men den er vond å bære med i lengden, og visstnok ikke for bra til bebyens rygg. Jenta vår på 4,5 mnd er forresten allerede for stor til den!! (Men hun er ei stor jente... ) Anyway: Jeg anbefaler MeiTai! Har også hørt at bæresjalene er gode! Men se på tettInntil.no! Lykke til!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Anbefaler også mei tai. Har hatt bb og den er ikke god å bære i. Fordelen med mei tai er at du kan bære både på magen og på ryggen. Og til ungen er 3-4 år så lenge det er komfortabelt for deg. Har ei venninne som syr kjempefine mei tai, ta en titt her http://mille-design.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå