Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 lurer litt på om jeg er lenger på vei en jeg tror... Hadde siste p-pille mens 29.07 neste 05.10 (10 uker fra forige) neste 28.10 (3 uker fra forige) siste 11.11 (2 uker fra forige og var litt minde...) Er det noe system....? Redd jeg er komt litt lenger enn først antatt... skal på ul når jeg er 19+5. er der ikke slik at det kan bli vanskelig å finne termin viss du er komt i uke 21 eller er dette ingenting å være bekymret over...?Alt man skal bekymre seg over...hehe... Håper noen kan svare...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Tror det skal gå greit med uke 21 også, uten at barnet er for stort for vurdering. Jeg var ikke på UL før i midten av uke 20, så det er jo bare noen få dager som skiller. Er du usikker, kan du jo ta en privat UL?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar. Fikk først time til ul uken før men da er det påske... så fikk ny time uken etter. Regner vel egentil med at de vet hva de gjør;) men de kan jo tenke feil som alle andre mennesker...? men privat ul er kanskje ikke så dumt! takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå