Gå til innhold

Var til kiropraktor igår....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skivelidelse (muligens prolaps). Han såg med en gang hvor jeg har vondt. Og etter han viste på meg (i et speil), såg jeg tydelig at jeg er SKEIV i ryggen.... At ikke jeg har sett det før selv, er meg ubegripelig!!

 

Han knakk og brakk og ene gangen brøyt jeg ut

 

"Åhh, helVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

Hehe, stokk litt bare! =) Men kjenner meg bedre allerede etter èn gang. Skal tilbake neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv gjort det et par ganger. Er så deilig atte..hehe.. ;)

Det hjelper ivertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...