frøken blå Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har en skivelidelse (muligens prolaps). Han såg med en gang hvor jeg har vondt. Og etter han viste på meg (i et speil), såg jeg tydelig at jeg er SKEIV i ryggen.... At ikke jeg har sett det før selv, er meg ubegripelig!! Han knakk og brakk og ene gangen brøyt jeg ut "Åhh, helVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Hehe, stokk litt bare! =) Men kjenner meg bedre allerede etter èn gang. Skal tilbake neste uke.
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Har selv gjort det et par ganger. Er så deilig atte..hehe.. Det hjelper ivertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå