Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Las innlegget: "Er jeg en forferdelig mor eller? Angående barnevakt... er jeg eneste?".. Det er DU ikke forresten! Men jeg kan begynne å lure på meg selv. vesla mi er 4 uker i mårra, og jeg skal ha mor mi som barnevakt, men her hjemme. Fordi jeg og mannen skal ut på festligheter, så hva synes folk om det? Vi må jo vere de verste foreldre!
*1+1=2 små* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 drit i hva andre mener da.....du trenger da virkelig ikke OK fra DIB damene? HVis du føler deg klar så dra, er ikke værre enn det
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Nei veit du hva,det er det faktisk INGEN som har noe med!!!Ungen har ikke vondt av det den lille stunden.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 NEI! Gjorde akkurat det samme selv. Gå ut å kos deg!
hope<3<3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Det er ingen som har med hva du/dere gjør. Hvis noen komenterer er det vel bare for de gjerne ville ha gjort det selv:) Gå ut å kos dere:)
snartgift.no Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Vi gjorde det samme da eldste vår var 4 uker. Og stakkars minsten på 4 mnd som skal på liggebesøk for 3. gang i morgen.... Huff, og verre skal det bli fremover - mange helger foran oss med brylluper og utdrikningslag. (Flere bryllup) Men jeg må si at jeg noen ganger har dårlig samvittighet, men de to gullene smiler og er så harmoniske - de storkoser seg. Må også legge til at de kjenner besteforeldrene veldig godt, og jeg vet at de får kjempeservice der. Om 2 mnd skal jeg på helgetur med jobben, men da er heldigvis min mann hjemme, hvis ikke hadde jeg nok ikke reist fra minsten som da er 6 mnd. Men vi må jo overlate litt til pappaene også, ikke sant?
brummemamma- Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Vår hadde barnevakt noen timer da han var 4 uker- han koste seg ) når vi er hios besteforeldrene alle sammen ser han uansett ikke mye til oss, for da vil de kose og leke med han hele tiden, så vet ikke om han merker forskjell engang ) Jeg har kvaler selv fordi jeg skal på et møte i forbindelse med jobb søndag, og skal da være vekke fra han i 13 timer....han skal være med pappaen sin (og ja, han tar flaske fint )) men gruer meg litt-mest for min skyld.
loveandmarriage Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde faktisk barnevakt litt før ungen var 4 uker også jeg. Var helt utslitt etter et slitsomt svangerskap og fødsel med litt ekstra, så for at jeg ikke sku gå på en skikkelig smell , så gjorde jeg det. Ser ikke problemet med det jeg. Det blir opp til hver enkelt. Hva som passer best.
shimonie Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 syns ikke dere er dårlige foreldre! folk må da få lov til å gjøre noe UTEN barn innimellom. viktig å gjøre kjæresteting og, man vil vel at ungen skal ha foreldre som bor sammen når de blir eldre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå