Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har hørt at det skal være så bra mot hoste og slim i halsen, men er litt skeptisk til å gi minsten det. Er 20 mnd gammel.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 De kan få det når de er over ett år så småtten din burde være safe, jeg har selv en gutt på to som elsker honning eller engi som han kaller det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Men hva er annerledes med ett år og halvannet? Hva kan skje om det skjer noe da?
Honningmelon Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Det er pga at tarmsystemet ikke er ferdig utviklet før 12 mnd.
Muffinsmamma Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Min gutt er 20 mnd. Han får urtete med honning hver dag.. han har ikke hatt hoste på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå