Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Klarer så vidt puste når jeg sitter. Og ligger jeg får jeg i alle fall ikke puste:( jeg er sååå lei.. jeg vil puste
Februarmoren Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Er det når du ligger på ryggen at du ikke får puste? For det er helt normalt...Babyen presser da på de store blodårene til hjernen så man kan få vansker med å puste og bli svimmel... Så håper det hjelper å ligge på siden, det må nemlig de fleste gravide..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Får kun puste når jeg sitter . får ikke puste på sia,ryggen, sitteliggende. Jeg sliter så med å få luft
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Her pesest det også! Jeg synes det klemmer på lungene nesten uansett hvilken stilling jeg sitter/ligger i. Har stor mage (er i 32.uke), den sitter høyt og det hele presser på lungene. Bare det å sitte i sofaen med ryggen inn mot en sofapute gjør meg svimmel og tungpustet.. Gleder meg til magen siger ned:-)
renathe88 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 føler det samme her,og syns det er skikkeli ubehagelig og slitsomt! sitter nå i sofaen og puster som en annen gris pga jeg føler jeg ikke får pustet ordentli..er i uke 32 selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå