Bolla med lille nurket. Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Er så lei.Først hadde jeg magesjau,så nå begynne jeg å brygge på ei god forkjølelse.Eie ikje krefter lenger.Og konstant tett i nesen.Går det ann alså å være så mye sjuk?
Gemini7 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Skjønner hva du mener, det går nok definitivt an.. Her i huset har vi hatt sykdom siste måneden egentlig, bare jeg som har holdt meg frisk, underlig nok. Først fikk dattern vår influensa, rundt 40 i feber i en uke og var kjempedårlig (og da var det bare 6 uker siden hun hadde penicillinkur og ørebetennelse). Så gikk det en dag med henne i bhg, så fikk sambo streptokokker- skikkelig febersyk, oppi 40 i feber han og. Lå en uke og svettet og skalv, går på penicillin enda. Så- i dag begynte jammen meg dattern vår og kaste opp!! to ganger hittil i dag, håper bare det ikke er omgangssyken.. Også vi som skulle ut og spise middag for å feire svigerfars bursd i kv. Så her sitter vi to da, mens de andre er ute og spiser biff:(..Selv er jeg sykmeldt med bekkenløsning og "slitenhetssyndrom"- totalt utmattet og tom for krefter. Hjelper ikke akkurat på å være sykesøster i ukesvis.. Så- nå på mandag begynner jeg å jobbe halvt igjen, og kan ikke akkurat si jeg ahr fått tatt meg inn igjen.. Ikke jeg som har vært hardest rammet mao, men det tar på likevel å leve oppi så mye sykdom.. God bedring til deg da..)
Bolla med lille nurket. Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Like så te deg.==))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå