dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er så fuckings dritt lei av å være gravid nå... Etter å ha prøvd i 2,5 år og endelig fått det til etter IVF trodde jeg at jeg skulle få det sååå fint.Joda.... Har nå hatt hodepine hver dag i 17 uker,flere migrene anfall hver uke,er kvalm og det kjennes ut som jeg har hatt noe tungt hengende i venstre ribben nå i laaang tid. Og jeg har ikke kommet lengre enn til uke 15..... Unner de som slipper disse plagene assa. Kan svelge det å være konstant trøtt og ha null energi,men det hel**** hodepinen...aarrgghh....også kommer folk å sier at "sånn er det å være gravid".Synes bare jeg hører om alle som synes det er så flott å gå gravid jeg...på samme måte som man ikke hører om de som bruker flere år på å faktisk bli gravid. At det skal være så mye stress å få et barn til verden... Sånn,må bare få det ut...;-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hehehe..Kjenner følelsen,tenkte kjempe happy når jeg fant ut at jeg ble gravid... Men fytti F og plagsomt det har blitt....Er uke 29 nå og går med krykker pga bekkenløsning... kvalm,vondt og hormonell til tusen...sukk.... jaja,får bare sitte å bite tenna sammen og telle dager....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Har hørt at det kan være ganske plagsomt ja.forundrer meg ikke om det kommer her snart også. Best å samle all dritten på ett sted.....blææ.... skulle ønske jeg kunne skru tiden fram jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå