hemarit Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skulle hatt mensen for 2 dager siden,men fremdeles ikke kommet.Jeg har hatt noen spor av lyserosa/brun utflod i det siste(ikke mye)Skikkelige menssmerter og vondt i ryggen og halebeinet.Ømme pupper,men det pleier jeg å få før mens.Halsbrann,men det har jeg også innimellom.Føler meg veldig varm innimellom,nesten litt klam i huden.I det neste øyeblikket fryser jeg(har ikke feber)Tok en test i dag(ikke morgenurin),men den var negativ.Tar en ny test i morgen tidlig,hvis ikke tante kommer før det da.Er det noen som har opplevd dette,og vært gravid?
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 forrige gang jeg var gravid hadde jeg lyrerosa utflod,blødde litt også!men alt gikk fint!:-) er vanlig å få litt farga utflod om man er gravid!
Nemi:) Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hei:) jeg har hatt det helt likt denne uka. Ingen tr og svak positiv test i går. Hadde litt utflod med farge jeg å, men ikveld kom tr:( Har trodd den skulle komme i 2 uker så er ikke så overrasket da, men like kjipt hver mnd:( Håper tr ikke kommer for din del og at du snart tester positivt!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hei. Samme her. Jeg hadde litt lyserosa på dopapiret 1-2dager over ikm. Men ikke noe mer nå. Bare helt hvit utflod. Men mens smerter som bare det. Føles som jeg har mensen uten blod på en måte. Er kvalm og humøret svinger, kjeeempe trett og som du sier, kald og varm om en annen. Har testet flere ganger nå å alt er negativt. Jeg har ikke turt å snakke noe om det, men nå i kveld har jeg og sambo snakket om det så nå skal du sikkert se at den dumme tanta kommer.... (Forresten jeg har aaaldri før gått over tiden!!!) LYKKE TIL, til deg!!!
hemarit Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Heisann.Testet i dag tidlig,men den var negativ,og heller ingen tegn til tante.Er ganske irritert nå,men skal teste igjen om noen dager,hvis tante holder seg borte.Sist jeg var gravid(10 år side)testet jeg etter en uke.kan ikke huske at testen var veldig klar.Kanskje jeg bruker litt tid på å få utslag.Lykke til,håper på positive svar for alle her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå