vesla83 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 jeg er 22 uker på vei og har kansje svangerskaps kløe...skal ta blodprøve til mandag.Så jeg lurte på om det er noen der ute som har vært igjennom det samme????jordmor sa at viss det var svangerskapskløe så fikk jeg noen tabletter viss nå det var en eller slags verdi som blei for høy.Husker ikke helt hva hun kalte det . 22+2 uker i dag:)
kees_me termin 14/6-07 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei, de trodde eg også hadde det, men heldigvis var det bar litt stressutslett. Hjalp å bade i olje og smøre med en go fuktighetskrem=) Håper blodprøven din e bra!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ingen erfaring med svangerskapskløe, men jeg klør meg til blods for "ingenting" nå som jeg er gravid. Tror det har med tørr hud å gjøre, i kombinasjon med at jeg plutselig reagerer mye sterkere på såper og vaskemidler osv. Og begynner jeg først å klø, så utløser det noe psykisk så ALT klør de neste timene, så jeg ser ut som noen har slept meg etter en bil på grusvei Pent? Nope. Jeg har forøvrig også tendenser til å klø pga stress til vanlig, sikkert derfor jeg får de infernalske anfallene når jeg først begynner. Så hvis det viser seg å IKKE være svangerskapskløe, er dusjsåpe og vaskemidler et godt sted å starte for å holde det i sjakk
tea26 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Det samme her,klødde og klødde til jeg ble gal.Sjekket hos legen men alt var ok.Nå bruker jeg dusj-olje og fuktighetskrem,er blitt mye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå