Gå til innhold

Jeg beundrer dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er alene med barna deres! Beklager om noen føler jeg "setter i bås" nå, men vet du hva....

De kveldene det står på som verst her, med tanke på leggingen og motvillige barn, er jeg SÅ glad for at vi er to som kan ta oss av trøsting, "megling" m.m. når hylene og gråten dirrer i veggene her. Så; ALL verdens ære til dere som klarer dette på egenhånd, uten å tørne galne....

Jeg mener det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akkruat tenkt å lage en tråd om det samme. Er selv blitt alene

mamma, å jeg gråter av bare tanken. Fytti svarten å tungt det er. Så

til alle dere som er alene med barna deres, stå på ! All respekt til dere !

Skrevet

Gjelder den oss som har menn som er borte mye også eller? ;-)

Skrevet

Var alene hjemme med guttungen halvannet døgn forrige helg da jeg selv hadde bihulebetennelse og han hadde omgangssyke. Da fikk jeg respekt for alenemødre da!!!!!

Skrevet

Hehe.... Ja, sånn av og til iallefall Ugla! =)

Skrevet

JA! Tre ganger tre hurra for alle dem som er alene med barna sine! Dere er utrolig flinke! Tror jeg hadde blitt litt smågal om jeg ikke hadde noen å dele den kravstore (og fantastisk herlige, deilige, skjønne!) prinsessa mi med når ettermiddagene, kveldene og helgene kom!

Dere må være overmennesker! ;O) Sender dere en god klem, alle sammen!

Skrevet

er ikke så ille når man har vært det fra begynnelsen av - tror det hadde vært mye tøffere hadde jeg hatt hjelp fra før og så plutselig blitt alene :) men nå får jeg litt hjelp iallfall da, av kjæresten min!

Skrevet

Amen og halleluja!!

Skrevet

takk :-)

Skrevet

*vel fortjent!!*

Skrevet

Signerer denne jeg og.Er mye alene og til tider er det ett blodslit..Er så digg når min kjære kommer hjem og kan avlaste meg litt...

Skrevet

Jeg er SÅ enig!

Er endel hjemme alene og hver gang tenker jg at jeg virkelig bøyer meg i støvet for de som er alene hele tiden!!

Skrevet

Hvem sier jeg ikke tørner gal når det står på som verst hhehe :P

Skrevet

Takk : ) Er ikke alenemamma, egentlig. Det er bare det at sambo jobber omtrent 24-timer i døgnet, så er her kun for å sove til tider.

Nå venter vi en til, så dette skal bli spennende...hehe.

Skrevet

Gjelder det for de som er "alenemor" med en samboer som ikke gjør en dritt?? Synes det var bedre å være helt alene enn alene med samboer.. ;)

Skrevet

Signerer denne, ja! Bøyer meg i støvet for alle aleneforeldre og dere som er mye alene med barna. Jeg har én og er alene med ham denne helga og bare gleder meg til pappa'n kommer hjem til søndag en eller annen gang... Selv om jeg må si at vi har hatt det koselig idag, da... Men er jo litt begrenset hva man kan gjøre med en på 6 1/2mnd... Slitsomt... Så RESPEKT til alle dere som gjør dette alene...

Skrevet

Signerer også denne.. Er alene nå i 2 mnd, og har til nå vært alene i 3 uker, og gleder meg til mannen min kommer hjem, ( i utlandet, forsvaret).. Det går greit,men kjenner jeg er sliten på kvelden etter lang dag, og opprydning før jeg kan sette meg ..

Jeg kan jo se frem til han kommer hjem, så all ære til dere som er alene :)

Skrevet

Tuseeeen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...