Mamman til Mari Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Selsagt ett til hver inviterte gjest, men hvor mange ekstra?? Vil jo gjerne ha nok, men ikke sitte igjen med en hel haug heller....
pandabjørn Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 du kan jo prøve å regne ut alle vennene dine og vennene til din tilkommende mann så ser du sånn ca hvor mange du må ha. vi skal ikke ha det da bruker vi heller pengene til noe annet mere nyttig i steden
Mamman til Mari Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja, men alle de kommer jo i bryllupet. Tenker på om det kommer noen utenom, men det er nok ikke så veldig mange... Får trykke opp en 20 ekstra kanskje. Koster oss ikke mange kronene da vi lager dette selv, og trykker opp på jobben til mannen min. Synes det er koselig jeg, og greit å slippe salmebøkene.
Mamman til Mari Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Noen andre som har tenkt på dette???
Gurine og gulla Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vi legger til ca 40 tror jeg.. kommer sikkert til å vere litt til overs da.. men flaut å ha for lite oxo da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå