Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Bruker malt i grøten hennes, men hvor lenge trenger jeg det?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Vi brukte til 4mnd. Da kom bleiene mer av seg selv, og trengte ikke lenger hjelp av oss.
loveandmarriage Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Bruker du bare malt i grøten, eller har du frukt eller sviskemos og sånn også? Jeg er akkurat i tilvenningsfasen, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han sliter litt med å få ut ting til tider! MÅ man ha malt i grøten hvis man bruker sviskemos ved siden av?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker bare malt, det er det som fungerer best her :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Her er lillegutt nå 6 1/2 mnd og vi har akkurat sluttet med malt og gir et halvt glass sviskemos om dagen i stedet... Avføringen er litt hardere, men han presser ikke mer enn normalt, så det virker som det er greit uten malten... Kan godt hende vi kunne ha sluttet tidligere, men vi tenkte rett og slett ikke på det før nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå