Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Hvordan ligger d an med dere i forhold til snop? Hvor mye spiser dere? Jeg har alltid vært veldig flink når d gjelder sukker og godteri, og kan gladelig velge banan og eple foran snop. og holder meg som regel til helgene hvis jeg spiser noe. men av og til MÅ jeg bare ha en sjokoladebit! Lever ganske sundt ellers så d kan vel ikke være skadelig med to stratos 2 dager i uka??
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Jeg har aldri vært flink når det gjelder godteri. Må ha noe søtt hver dag desverre... Heldigvis er jeg veldig glad i frukt og grønt og spiser en del av det hver dag og så det går opp i opp Hehe.. Har sagt så mange ganger til meg selv at jeg skal skjerpe meg, men klarer det aldri. Er faktisk mindre godtesyk nå som jeg er gravid og er ikke veldig glad i sjokolade lenger. Går mest i potetgull og smågodt her når jeg spiser noe. Tror nok det går bra med 2 stratoser 2 dager i uka.. Vi skal jo kose oss i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå