Mamman til Mari Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hvilken av disse skal dere ha som inngangsmarsj?? Eller kanskje en annen marsj? (Dere som skal gifte dere i kirken altså...) Synes de er så veldig fine begge to jeg.... :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Vi skal ha Mendelsohn
Rakri Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har vært kirkeorganist ( vikar). Da var det mange som valgte Mendelsohn inn og Wagner ut... Vi skal gifte oss "hemmelig" hos byfogden og annonsere det til familien på navnefesten til tvillingene våre. Tenker vi setter på Mendelsohn da.... den er jo så staselig !
snuske♥2 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 vi skal ha: nordraak - purpose inn, clarke - trumpet tune ut! synes de er så fine, mendelsohn og wagner blir litt kjedelig for oss, har vært i så mange andre bryllup og hørt dem....
Dronningen! Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Om dere har mulighet - finn noe annet! Det e rså mye fin musikk som kan brukes på inn/utmarsj i stedet for å "gjøre som alle andre"
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg mener at av disse to passer Wagner best som inngangsmarsj, siden den faktisk heter "Here comes the bride". Men hvorfor ikke velge noe helt annet? Pachelbel's Canon i D-dur Te Deum Prince of Denmark's March, eller som noen har nevnt; Purpose eller Trumpet Tune Selv har jeg sansen for tradisjonelle norske brudemarsjer, som Brudemarsj fra Seljord, Brudemarsj fra Øre (min favoritt!), Brudemarsj fra Garmo.. Jämtlandsk Brudmarsch er forresten flott:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå