ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Datera mi dytta tlf. i gulvet, så den ble kaputt ;( Har 0 kr (nesten) å bruke på ny tlf, så jeg vurderer brukt på finn.no... Er det dumt??
Sivalur Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Dumt og dumt, kommer jo an på hva du finner da. Men idag så er det jo ofte du får kjøpt en mobil til 1 krone hvis du binder deg til et eller annet abonnement - da kan du ofte flytte over det abonnementet du allerede har.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Ja, men det har jeg ikke så lyst til...
frøken blå Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Selvfølgelig ikke. Både jeg og mamma har nettopp fått oss nye, så har to telefoner liggende her =) En Nokia "kamskjelltelefon", den nye varianten av den heter 6085 (eller noe, men den mamma har "liggende" nå er den gamle av denne) Så har jeg en orange Sony Ericcson Walkman et eller annet. Men hvis ikke, så er det sikkert mange telefoner på finn som du sier. =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Hvor mye skal dere ha for Nokiaene da? Hvor gamle er de, og er de pent brukt? Farge?
frøken blå Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Nokiaen er svart. Vet ikke om de kalles "kamskjell-telefon" jeg, men jeg kaller dem iallefall det. Er sånn som man "bretter opp" når den ringer. Svart. Ikke kamera på da. Er 3 år gammel mener mamma. Hun har nesten bare mottatt meldinger og anrop på den, hehe. Ikke vært sånn kjempeivrig på å ringe/sms-e hun, selv om hun er blitt mye bedre! Eneste er at en gang i blandt er det litt dårlig lyd i den. Kanskje en svakhet på slike telefoner med bevegelige deler? Men om du vil skal du få den av mamma. Så er det ingenting å angre på om den ikke skulle "leve" 4 år til liksom.... =) Så kan jeg jo bare sende den til deg, for du har vel sim-kort til å putte rett inn i den?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Du er jo gæer`n, du jo Eller rettere sagt moren din Kan hun bare gi den bort da?? Det er jo SUPERDUPER-generøst gjort!! Ja, sim-kort har jeg. Kan sende deg en PM.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 -Eller.. ser du ikke har brukerprofil- da går det vel ikke an å sende deg PM....
frøken blå Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Nei, jeg har ikke fått til å lage sånn profil jeg, men send meg en mail! =) [email protected] Snakket med mamma nå. De er på hytten og kommer hjem på søndag. "Vi må jo kunne hjelpe til!" sier mamma =) Hun er verdens snilleste altså. Men kanskje jeg bare kan sende den til deg på mandag? Da har jo jeg fått vært hos mamma&pappa på søndagen å hentet den.... Men send meg en mail =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2008 Sender deg mail! Det synes jeg i grunn er i overkant av snilt, altså, men... Ikke sett på maken, jeg Hils og si TUSEN HJERTELIG TAKK og takk til deg som får jobben med å dra å poste også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå