Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har hatt seigt gulgrønt slim fra skjeden noen dager, men i dag kom en skikkelig ladning (Unnskyld)! Stusser litt siden jeg leser at den skal være blank/evt blodig. Men ingen vond lukt eller slikt, og jeg har aldri vært plaget med infeksjoner i underlivet tidligere. Propp eller hva? Termin i disse dager!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Ser nesten ut som om du er forskjølet nedentil?? Jeg har sånn, men i følge legen min så var dette normalt... Men kanskje kan være slimproppen...Jeg vet ikke...Du får vel bare se det ann... Litt spennende er det...=o) Siden du har termin snart...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 når jeg var hos jordmor om torsdag,hadde vi fødselssamtale. snakket om de "trinna" vi gikk igjenom osv. også snakket vi om vannet og slimproppen. da fortalte hun meg at blanktaktig var mest normalt, men hvis det kom noe grønt noe,så skulle jeg ringe til føden med en gang. men,siden babycakes sier at legen hennes sa at dette var normalt så vet jeg ikke..men hadde jeg vært i den situasjonen så hadde jeg iallefall ringt å hør hvis jeg var usikkert=) lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg fikk beskjed om å si ifra med en gang om fostervannet var grønt. Ikke utfloden. Jeg har også hatt sliimete litt glgrønt utflod di siste dagene.. men ingen lukt eller kløe.. kanskje det kommer en skikkelig ladning her også snart? Det kom en "kule" med hvitt og blankt slim i forrige uke da... trodde kanskje det var slimproppen.. men det er jo ganske tidlig ennå... er 37 uker på vei.. Men så lenge det ikke klør, svir eller lukter så er det nok ikke farlig med litt farve på tilværelsen... usj...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 slim proppen kan gå tidlig.. jeg var inne på sykehuset i uke 29 og fikk ekreftet at det var slimproppen som var gått... men jeg har alltid stått i fare for å føde før tiden da...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har hatt dette grønne, snørraktige slimet i alle mine 3 svangerskap. JM sier at det bare er skjeden som renser seg. Slimproppen derimot er blank, seig og med blodspor i....min var det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 jeg ville aldrig turt å lytte for mye til det en annen hadde fått vite fra sin jm\lege mhp rent kliniske problemstillinger. hvorfor i all verden ringer du ikke de som virkelig har forstand på disse tingene? det er helt sikkert riktig det de forskjellige har fått vite jeg mener absolutt ikke at de lyver eller noe, men det er så mange ledd ut i informasjonsgangen og det er info som er tolket av en person du ikke kjenner. det er utrolig mange kilder til feiltolkning her!! jeg hadde aldrig stolt for mye på det som det blir rådet til her inne, bortsett fra mhp sykehusbag, tøy til barnet ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå