Gå til innhold

Nybeibis!!!


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Heisan!

Hvordan går det med dere?

Vi var på etterbehandling på onsdag, på eget initiativ, og fikk høre at lille Marius fremdeles er fryktelig stiv i nakken sin..... Ikke morsomt å høre, for nå trodde jeg alt var ok! Men må jo innrømme at jeg syns det var rart at han ikke sutter på tærne sine! Grunnen er ganske enkelt at han ikke rekker frem..... Alt for stiv i nakke og rygg..... Så nå er vi igang igjen. Har startet behandling på Barneklinikken i sentrum, hos en spesialist i barnefysioterapi. Så får vi se da hvordan det går denne gangen.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! hei. så rart?! har han skreket noe? vår lillegutt tar tak i tærne sine, men ikke i munnen. han er femdeles diger, så jeg har regnet med at det var defor. (11 kilo..) men kanskje vi burde gå vi også!

Datteren vår, som vasr verdens letteste spebarn tok heller aldri i tærene sine, så jeg har ikke tenkt noe videre over det, men ettersom Fred ikke sover over hele natten kan det jo være noe med nakke og rygg.

Det var bra du nevnte dette, jeg får ta en etter sjekk jeg også!

fortell hvordan det går videre!

lykke til!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriker nesten ikke i det hele tatt, så det ser ikke ut som om det plager han at han er stiv i nakken. Og han har utviklet seg helt normalt ellers, så jeg tror ikke det er ett stort problem, nei. Men etter det jeg forsto, så blir noe av balanse-refleksen kontrollert fra nakken, og kan derfor bli forstyrret nå. Så jeg håper ikke han får problemer når han skal begynne å gå. Han krabber ikke enda, men det er like før tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...