puffyandmarcus Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 jeg trenger en dagmamma 4timer i uken.. hvor kan jeg finne det og hva skal jeg kreve av henne? når kan jeg "forlate" guttungen 2 timer på tirsdager og to timer på torsdager?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Ikke velg dagmamma. Men en liten plass i bhg..
puffyandmarcus Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 jeg trenger plassen i april til juni pga skolegang.. og småen er ikke født enda.. hvordan virker det da?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Da går det ikke.. Hør om det er noen som har en dagmamma å anbefale! Det er mange rare dagmammaer og sikkert noen flinke.. (Har dårlig erfaring).
mor.monsen Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Hvor bor du? Om du bor i Oslo finnes det noe som heter barnevakt formidlingen...dem kan tilby barnevakt og dagmammaer. Kanskje det er lignende tilbud i andre byer også.
Kosemamma´n Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 I Hamar hvor jeg bor har vi noe som heter "barnevaktsentralen" i regi av frivillighetssentralen i kommunen. Jobbet der selv fra jeg var 17 år, - kanskje litt ung, men fikk mange oppdrag fordi jeg hadde god erfaring og fikk et godt rykte. Her var det et minimumskrav på 25 kroner timen, altså en billig løsning for de som benyttet seg av det. Kom i kontakt med familier som brukte meg i mange år etterpå. God løsning for både oppdragsgiver og -taker Kanskje det finnes noe lignende der du kommer fra?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Får du en rolig baby så kan du jo ha h*n med deg på skolen. Det skal jeg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå