celodi Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Sambo kommer snart hjem her,så da skal vi lage pizza og kose oss.. Så blir det vel nytt på nytt og senkveld sikkert=)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Her blir det tidlig natta. Jenta vår er på overnatting, og gutten er syk, og trøtt. Og mammaen er stuptrøtt etter to netter med minimalt med søvn, fordi gutten våkner og vræler hver gang han tisser...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Skal spise litt ost og kjeks etterpå. Så blir det snacks og godis:) Og kanskje en film.
mams-til-tre Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Sambo er på jobb, så i kveld blir det kos med unga. Vi skal spise taco og se på tv. Lenge siden vi har gjort det!
celodi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 ååhh,dakar!!! Jenta mi ligger hos foreldrene mine 2.natta nå..Så merker jeg sover bedre,må ikke opp å sjekke henne bare hun rører på seg.. Og minstemann sover godt med febern sin.. god bedring da!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Takk for det. Har fått skyllevann og salve i dag, men det er jo et he..... å få til. Han skriker som en stukken gris bare vi nermer oss stellebordet... Jaja, går over det og. God bedring til dere og
*mammatil3* Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Her blir det ikke mye kos,siden jeg skal på nattevakt.Har arb.helg.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Sitte her og vente på at mannen kommer hjem, han er ute med jobben og jeg har ødelagt ryggen... Håååpe på at mini har tenkt å legge seg snart. foreløpig ligger hun i senga og prater med seg selv...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Skal vaske gulvene så det er rent til 1-års feiringa i morgen:) Og lage pannekaker når mannen kommer tilbake fra fjøset. Skikkelig fredagskos i dag ja:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Gubben kommer snart hjem med kebabtallerken til oss, så skal vi se på Deal no deal og kose oss..
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Så fort minsta har sovna skal jeg fortsette med å pusse opp jenterommet :-)
Trenger hjelp!! Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Har tent masse te lys og tent i peisen.Skal snart ligge småen,så blir det tv kveld og poker...Om ett par timer omer gubbenhjem og,gleder meg sinnsykt
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Her har vi "barnefri" helg. Lillegutt er hos mamman sin, og godt er det, for jeg ligger rett ut på sofaen med hodepine, hosting, snørr og nyseanfall. Har vært alene i noen timer nå, men nå kom mannen min hjem, så jeg tror jeg skal stjele litt kos fra han...stakkars meg.... ;-) Har faktisk orket å lage meg tacopai, og det var nam-nam. Skulle egentlig vært med ei venninne på byen ikveld, men det måtte jeg avlyse. Også jeg som hadde så lyst til det! Bytur er sjelden kost her i gården!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå