Tøysetipp Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Vesla har 9 prikker på leggen som ligner vannkopper. De er røde med gul verk i midten. Og de klør. Hun har ikke feber, men hadde det for noen dager siden. Litt usikker på hva det kan være. Jeg ser for meg vannkopper som kopper på mage/rygg/ben/fjes ol. Hos henne er det kun lokalisert på leggen.. Kan det være vannkopper?
Jenny-penny Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 da jeg var liten fikk jeg 5 stk på innsiden av låret, vips dagen etter var de overalt a gitt... Kan være vannkopper, men er de litt store da? Ikke allergi prikker liksom? Alt bra med deg ellers?? KLem-klem
Tøysetipp Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 De er ikke så innmari store, men de synes da. Og det væsker av dem. Jeg får vel vente å se det an. Kan ikke skjønne hva det skulle ha vært hun reagerer på heller. Joda, her står det til liv vet du.. Har dere det fint da? Og trives i nytt hus?
Jenny-penny Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Da er det nok vannkopper, det ser du nok fort i løpet av morgen dagen- like greit å bli ferdig med det der:) Alt bra i nytt hus, storkoser oss. Men leter febrilsk etter de "perfekte" lampene osv- you know. Mathilde blir jo bare vakrere hele tiden, flott jente. Ser ut som ting har ordnet seg for deg ellers også, det fortjener du virkelig. Ha en flot helg snuppelure
Tøysetipp Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Joda, sant dèt. De kan like gjerne komme nå som hvilken som helst annen gang..! Og jeg har jo hørt at det skal være kjekt å få det i ung alder. Men kommer det - så kommer det jo uansett.. Det høres bra ut. Dere ser så harmoniske og lykkelige ut. På bildene jeg har sett av dere ihvertfall. Og Jenny blir sin mormor opp av dage synes jeg - og det er jo slettest ikke et dårlig utgangspunkt :-) Ha en super helg du også snuppa! :-) Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå