Gå til innhold

ofte kynnere, med litt menssmerter og nedpress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 33+5 i dag. har i løpet av 1 time hatt ca 10 kynnere. der jeg har hatt litt menssmerter og press ned mot skjeden. er dette normalt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja kan jo være modnings rier som er på vei...evt en fødsel, om kynnerne går over til sterke smerter i rygg og mage så det blir vanlige rier...

men de stopper ikke fødsler i uke 34.. så babyen får nok komme nå iallefall om det er en fødsel på gang:)

Skrevet

Hadde jeg vært deg,ville jeg ringt føden for & høre med de....jeg er selv plaget med mye & kraftige kynnere,& jordmor sa til meg at jeg måtte ringe føde om jeg skulle få mensmurringer i tillegg...for da kunne det være noe på gang!

Skrevet

Ring føden og hør med de, om de tror det er premature rier. jeg har gått slik i mage uker, og vært inn flere ganger på kontroll, men her sitter jeg ennå med stor kul og er i uke 39+1. håper ting skjer snart!!

Skrevet

takk for mange gode svar... har vasket og ryddet badet nå, og da kom de hele tiden. kan det sammenheng med at jeg er aktiv.

Skrevet

åja om du er bra aktiv så forsterker det kynnerene,nedpressetosv.. har det samma her selv når jeg er aktiv.

Men med en gang jeg legger megned og slapper av så roer ting seg:)

Skrevet

hvis det ikke gir seg så ringer jeg føden... har sittet rolig nå. hatt kynnere med litt menssmerter kl 1915, 1920, 1925, 1930...... ganske regelmessige nå....

Skrevet

oj såpass ja....ja da bør du nok ringe føden om det ikke stopper snart...Lykke til så mye da! :)

Skrevet

ka sa de på føden da? spent her=)

Skrevet

Hun måtte sikkert dra dit på en sjekk siden hun ikke svarer ;)

Skrevet

kynnerene begynte å gi seg, og "menssmertene" ble svakere... gikk nok over...

Skrevet

Hvordan er det med deg i dag da? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...