Misses*fødeklar* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Dere som er flergangsfødende - hvor vanlig er det å være moden/gå med åpning før termin? Noen som vet? Jeg er selv 3.gangs og lurer fordi det kan bli aktuelt med igangsetting av fødsel. Håper derfor at ting modnes slik at fødselen i tilfelle kan settes i gang ved å ta vannet. Faren for komplikasjoner minsker da kontra det å måtte sette modningspiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå