Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Fordi jeg er gravid i moden alder!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Og meg fordi jeg er ung, men moden og gravid!!!!!
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 ...og meg fordi jeg rett og slett ikke liker kammer!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 går det virkelig ann å være så barnslig!
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Barnslig??? Hvilke kriterier har DU egentlig til en ordentlig krangel, NN :-p?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Og meg fordi jeg er gravid,overmoden og muggen
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Og meg fordi jeg er ung, gravid, snylter av NAV og alenemamma.
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Du er ikke snylter hvis du er alenemor,NN 21:45 -hvis ikke du BEVISST har gått inn for det :-p. Det er ikke sånn at vi alle hater "dere"....hvis dere ikke er dumme da! DA tar vi dere :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå