Gå til innhold

Ikke dra meg under en kam.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er gravid i moden alder!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og meg fordi jeg er ung, men moden og gravid!!!!!

Skrevet

...og meg fordi jeg rett og slett ikke liker kammer!

Skrevet

går det virkelig ann å være så barnslig!

Skrevet

Jepp, barnslig og "gammel"

 

HI

Skrevet

Barnslig??? Hvilke kriterier har DU egentlig til en ordentlig krangel, NN :-p?

Skrevet

Og meg fordi jeg er gravid,overmoden og muggen

Skrevet

Og meg fordi jeg er ung, gravid, snylter av NAV og alenemamma.

Skrevet

Du er ikke snylter hvis du er alenemor,NN 21:45 -hvis ikke du BEVISST har gått inn for det :-p.

Det er ikke sånn at vi alle hater "dere"....hvis dere ikke er dumme da! DA tar vi dere :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...