prøveigjenn Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har fått sååå vondt i kjeven,kan jeg ta Ibux??Er 10 uker på vei...
WildPrincess Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Nei.. Ibux er ikke bra. Er smertene uutholdelig ring legevakta og hør med de. Vet man kan ta paracet og at det ikke skal være farlig... min lege er helt "nazi" på legemiddler og får ikk elov til å ta noenting uten å ha pratet med lege først.
Gjest Orkideen - Fødeklar Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Nei, du kan ikke ta ibux når du er gravid. Det kan føre til blødninger og skade fosteret. Men du kan ta inntil 8 Paracet i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå